Unternehmensleitbild

„Małe rzeczy są tym, co pozwala na zaistnienie rzeczy wielkich. Jedynie skupienie na drobnych szczegółach każdej operacji pozwala na zapewnienie najwyższej jakości“

J.W. Mariott

Te słowa, stanowią nasze motto w Laguna. Co ono dokładnie oznacza?

Motto to tylko puste słowa, o ile nie idą w parze z nimi wartości.

Oto wartości, jakimi kierujemy się projektując  nasze kolekcje produktów do Państwa wnętrz!

– Budowanie środowiska pracy o wysokiej kulturze, reagującego na potrzeby klienta w celu ich szybkiego i skutecznego zaspokajania.

Naszym celem jest ciągły rozwój i stała obecność na rynku, ale także pamiętanie o tym, że oprócz wymiaru finansowego, biznes to także sztuka i kultura życia.

Naszą pasją zawsze było tworzenie nowych produktów i innowacyjnych rozwiązań dla branży oferowanych pod markami Laguna; Anima Domus; Gustavson.

Pamiętamy, że najszybszą drogą do realizacji tych procesów jest słuchanie i dopasowanie się do potrzeb i sugestii klienta. Zawsze czekamy na ich uwagi, sugestie. Chętnie się do tych uwag stosujemy.

Laguna, to ciągłe doskonalenie produktów i  nowych technologii. Ważne jest jednak aby finalnie produkty były dostępne dla klienta  w przystępnej cenie.

Nie bez znaczenia jest dla nas lokalny  patriotyzm. Chcemy aby nasza marka także jak wiele zagranicznych marek, sławiła na cały świat polską jakość  i  innowacyjne rozwiązania techniczne.
Aby każdy Polak był z nas dumny i wiedział, że Laguna, to rodzima produkcja  okuć o międzynarodowym zasięgu.

Laguna – Zaufały nam miliony.

Laguna to lider w branży, działający na rynku od 1993 roku.

Laguna za jeden z celów swojej działalności postawiła sobie stworzenie polskiej marki z jakiej możesz być dumny i Ty!

Produkty dostępne są na terenie polskich hurtowni i oraz w 30 krajach na świecie.